TITIAN KASIH

TITIAN KASIH
DIRIKU DAN DIRIMU

~PENYERI DALAM KEHIDUPANKU~

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 27, 2010

Dah Sebulan Rupanya

.....Pejam celik pijam celik....
(alhamdulillah allah masih memberi nyawa kpd kami)
28 sept 2010 usia anakku dah cukup genap sebulan..kejap jer masa berlalu..Ammar dah besar panjang tau..dah dapat kenal dan dapat bau,bau umi..hehe,cepat betul anak-anak sekarang dpt belajar.

Hari ini Ammar pd usia sebulan(kanak2 lain pun mcm tu jgk ek) kena ke klinik Kesihatan untuk 1st medical checkup...hehe..nak ukur tinggi,berat dan sifat fizikal serta utk di suntik Antibodi(sbg pencegahan penyakit)..

~Semasa di Klinik~
Ammar merupakan anak yang baik dan sopan...semasa di klinik ammar,anakku xbanyak songeh langsung xseperti anak2 lain yang mengamuk,menjerit...alhamdulillah ammar seseorang yang memahami umi dan abi...dia hanya kelip2 kebil2..hehe,memang jurus betul anak abi dan umi nie..

Berat ammar meningkat dari 3kg kepada 4kg dan tinggi pun bertambah tinggi..semasa disuntik plak,dia hanya menagis kejap je,tu pun masa nak cucuk jarum,pas tu dia relak jer..mmg sopan..

..jom layan reaksi ammar di usia sebulan..

Sebelum ke klinik...cutenyer ammar,muka dah bulat gete


Disisi umi di Kelinik Kesihatan dengan penuh kesopanan

Selepas ke klinik kesihatan...kembali aktif dan segar

Pengorbanan besar umi untuk membesarkan ammar

"Ya Allah,jadikan diriku,keluarga serta keturunan ku golongan yang menjaga solat,golongan yang mentaati perintah dan ajaranmu dan golongan yang mndapat pertunjuk hidayah dariMU..Ammen"

No comments:

Post a Comment